perjantai 11. huhtikuuta 2014

Tyyliä vuosien takaa

Katsotteko ikinä vuosien vanhoja kuvianne ja kauhistelette tyyliänne? Yleensähän se menee niin päin että kauhistellaan aiempien vuosien tyyliä, mutta itselleni kävi päinvastoin! Selailin koneelta vanhoja matkakuvia ja kuvia aiemmilta kesiltä, ja pistin merkille että mullahan oli joskus 16-vuotiaana itse asiassa tosi hyvä tyyli, jopa parempi mitä se on ollut viime vuosina. Musta tuntuu että silloin kun täytin 18 aloin käyttämään kaikki rahani alkoholiin ja tyyliin panostaminen jäi vähemmälle. Nykyään en enää juo oikeastaan ja rahaa riittää uusiin vaatteisiin. :) En muista kauhean hyvin minkälainen ihminen olin noin 16-vuotiaana, onhan siitä kuitenkin jo suurin piirtein 5 vuotta, mutta jotenkin mulla heräsi pieni kunnioitus tuota 16v pikkutyttöä kohtaan joka on joskus ollut nuorempi minä mutta kävellyt jo silloin pienillä koroilla ja pukeutunut muutenkin aika naisellisesti. En muistanutkaan, miten kivoja vaatteita ja kenkiä olen joskus omistanut. :D

Olin 2009 eli 16-vuotiaana Kyproksella lomalla äitini ja siskojeni kanssa. Nykyäänhän mulla on melkeen samanlainen hiustyylikin, paitsi punaisempi väri.

Myöskin kesä 2009 tyyliä.

Samaiselta Kyproksen reissulta.

Tää asu on mun mielestä vaan niin makee, siis toi toppikin? Onko mulla muka ollu joskus noin kiva toppi?

Kesälookkia 2009.

Keväällä 2009 kävin Riikassa äidin ja siskojen kanssa. Yllä olevalla lookilla meni ensimmäinen reissupäivä. Legginsithän oli aika uus juttu vuonna 2009 ja noi ruskeet oli kai mun ihan ensimmäiset leggingsit! :D

2 kommenttia: